Lijstjes

26 februari 2015 - Zwolle, Nederland

Waar gaan we heen:

Duitsland, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Iran, Turkmenistan, Oezbekistan, Kazachstan, China, Myanmar (Birma), Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisië, Indonesië, Filipijnen, Sri Lanka, en dan is het 20 juli en zien we wel weer verder.

Wat nemen we mee:

Duikpasjes en logboek, warme en koele kleren, 184 onderbroeken (huh, die hebben we niet), verschillende noodrantsoenen (dank aan de gulle gevers), tablets met boeken, muziek en alle reispapieren, alle losse tickets en vouchers (inmiddels een volle ordner), paspoorten met alle visa (toch nog gelukt), creditcards, zonnebril, muggenspul.

En zondag rond 18.00 uur is het dan zover. Het eerste (trein)traject is Zwolle - Arnhem - Dusseldorf (8 minuten overstaptijd...) - Wenen - Budapest. En dan is het maandagmiddag. Hopelijk kunnen we dan weer iets van ons laten horen.

Groetjes, Maaike en Harm

1. Ellen:
    27 februari 2015
    Reuze spannend! Ben benieuwd naar jullie verhalen! Veel plezier.
  2. Robin:
    27 februari 2015
    vergeet je tandenborstel niet
  3. Marleen:
    28 februari 2015
    Heel erg veel plezier, geniet van elke moment-het reizen op zich-de natuur-de mensen-het duiken-het eten-de zon-de maan etc-etc!
  4. Loes:
    1 maart 2015
    Veel plezier en goede reis!
  5. Colette:
    2 maart 2015
    Eindelijk op weg na alle voorbereidingen!! Heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's (Samarkant ;)) Genier ervan!!
  6. Joanne:
    2 maart 2015
    Hey Maaike en Harm, een hele goede, fantastische reis toegewenst!!!